tjugonionde mars tvåtusentio, :)

jao, skolan idag som vanligt. (;
hände väl inget speciellt, ^^
efter skolan tttyyp så gjorde ja köttfärspaj som ja ska göra på mitt praktiska prov imån på hemkunskapen, -.-'
men ah.
den blev ju så bra -.-'
det såg ju as äckligt ut så ja åt inget men mamma&mormor keeeekade dt ^^
eva får väl bli arg på mig imån men dt skiter ja i -.-'
hon kan fan inte tvinga i mig skiter -.-'
&ja tkr synd om den människan som ska keeeka av min mat hahah, men får väl hoppas på att hon/han inte är lika kräsen som ja x)
jao, inget mer tttyyp har hänt idag. (;
imån blir dt ju som sagt hemkunskaps prov alltså praktist prov som kmr gå skit.,
&no prov som kmr gå ännu dåligare som ja igentligen böhöver öva på just nu men jag får inte in dt i huvvet så blablabla -.-'
så blir dt antagligen fest på kvällen oxå. (;
men puss på alla söta människor<3

  ~ ~ kommentera ~ ~

// bbecka ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0