15 juni., (: <3

har inte bloggat sen i fredags., x)
då kanske ja ska berätta lite som har hänt om ja kmr ihåg, x)
lördags., hmm.,
åkte patrik t borås för att hämta mig, sen åkte vi t honom., :)
hade tttyyp lördags myyys, (;
sov där t söndag, sen åkte ja t catta. ^^
för lina va där ;)
så va me dom, ^^
sen cyklade ja&lina hem ^^
1 månad vare igår då, för mig&paaaata.:D<3
va tiden går fort, grattis t oss oxå btw :D<3
idag åkte bby hem., <3
vart i kyrkan&snackat om taizé ^^
& nu ska ja lägga upp bilder från linas "fest" :D<3
&på fb finns dt snart bilder från mina första bilder på min system kamera, :D<3
nu ska ja gå&lägga mig, upp 10 imån tttyyp. x)
ska ut&fota me nikki, ^^
men mer bilder ifrån linas "fest" kmr nog imån. ^^
puss ;**
// bbecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0