gymnasie besök..

y a h , skolan idag då!
hade nationella prov i svenskan, läsförståelse, det kändes som om det gick bra! :)
satt i ett litet grupprum själv&tog de lungt&läste&svarade på frågorna.. :)
annars var det väl en ganska vanlig dag i skolan.. :)
ganska dryyyg ändåå..
efter skolan tränade jag hos sjukgymnasten.. :)
gick hem, duscha, fixa mig, åkte t olika gymnasium.. :)
när jag var på almås - konditori&livsmedel elr vad det hette..
så vet jag inte längre om jag ska ta media på LBS i första val..
men jag ska nog ta media på LBS i första hand&i andra hand ska jag ta konditori grejs på almås. :)
tredjeval vet jag inte än..
men det löser sig det oxåå! :)
känns som allt e helt off.......
:/
puss,
love.
/ SUNE <3
btw, sov i min bäddsoffa för första ggn igår, ba för att de om jag sov bättre i den&det gjorde jag! :D
bytt bäddsett oxåå, kolla vad gulligt det blev! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0