3 januari, de går fort ändåå..? ;'o

y a h , idag visste ja inte vah ja skulle gö..
gick upp 12 typ, som ja har gjort ganska många dagar.. ;)
åkte t jessica&vah med henne&millan där vid halv 3 ungefär, :)
vi fixade oss lite&ja&millan vah modeller! ;D
Jessica vågade både mitt&millans hår! ;)
millans tog as lång tid att våga eftersom hon har så himla mkt hår!
haha!
mitt tog typ 5 min ellää ngt! ;)
&nu vet ja hur ja ser ut i vågit kort hår.. -.-'
inte de vakraste prs.. x)
så ja tyckte inte ngn bild på mig blev bra.. x)
sen satt vi vid datan&gjorde massa,
sen fiiiiika! :D
sen åkte vi hem! :)
när ja kom hem gick ja ut&gick en promenad med bästavän! <3
fort gick de, haha! ;)
imån bliree stan med, malin, millan&jessica! ;)
får väl se om ja hittar ngt! :)
på onsdag bliree gbg med den bästa&träffar bästa pannkaka! :D<3
får se om ja hittar ngt ruuuligt i gbg oxåå.. ;)
MEN JA MÅSTE SPARA MINA PENGAR! ;'o
men de e lite svårt ju.. ;)
haha!
kanske dygnar med lina från torsdag t fredag oxåå! ;)<3
sen på lördag bliree kanske gbg igen, hälsa på morbror&gå på ikea!
hoppas ja får träffa pannkaka då, men de tror ja inte.. :/<3
men de beror på hur väglaget e! ;D
men hoppas på bra väglag! :)
ska kolla/köpa en bäddsoffa på ikea! ;D
söndag blir väl ba ta de lungt antar ja.. ;)
om en vecka börjar skolan igen, blöö!
nartionella prov..
kmr säkert gå åt helvete, men ja får tänka positivt!
JAG MÅSTE KLARA SKOLAN NU!!!
bilder från idag kmr här! :
tog denna imorse när ja skulle borsta tänderna! ;)
tänkte att de kanske skulle bli COOLT!
&de blev fan as FRÄÄÄNT! ;D
tkr ja iaf! :)
Hahah, Millan hann ta min kamera innan jag kom in! ;)
&där sitter jessica&keeekar! ;)
Millan tar kort på allt&alla! ;)
&där vah jag, ja! ^^
mer bilder kmr på Rebecka Sune Magnusson@Facebook!
& Hell0SuuneXx@Bilddagboken!
checka där oxåå! :)
just nu lyssnar jag på Boy's Don't Cry med Ulrik Munther! <3
asså den blir aldrig ut tjatad.. ;'o
ÄLSKA ULRIK MUNTHER! <3<3<3
han e så söt&bäst, så ni får en bild på honom oxåå! ;)
HAN ÄR KÄRLEK! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0