en mysig kväll, men mysiga brudar!

y a h , igår kväll så åkte jag ner till Kinnarumma&träffade några tjejer ifrån min förra klass!
vi hade det lite mysigt med chips, godis&dricka, nere vid Häggån. :)
badade, iskallt..
vi snackade massa minnen&massa annat..

nu kommer lite bilder ifrån gårkvällen!



jag tycker synd om delfinerna.... ):





yes, de vah riktigt myyyys!

---------------------------------------------------------------------------------------

iaf, åkte t stugan imorse..
skeeeeta varmt.. ;'o
gick ner&badade efter ja hade solat lite..
vah händer med mig då?
jo såklart e ja så jävla klumpig så jag simmar in i en jävla brännmanet..
fy i helvete jävla cp vah de sved&kliade..
de gör de lite fortf, men inte lika mkt som tur är!

---------------------------------------------------------------------------------------

imorgon kanske sötnosen Otto kommer ner här, men man vet väl aldrig, får väl se! (:
skulle iaf vara mysigt! (:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

puss&kjaaaaam eran SUNE! <3



AUTOGRAFEN HÅLLER PÅ ATT GÅ BORT, NEEEEEEEJ!!! )))):

Kommentarer
Postat av: Jessy

Sv: Typ... japanskt godis :)

2011-09-18 @ 21:57:47
URL: http://psychomachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0