1 månad <3

1 månad med världens bästa ä'lskling idag! <3
Tack för halsbandet söta du! ;*
Kevin, jag älskar dig! <3

Du är seriöst det
bästa som någonsin
hänt mig och om jag
förlorar dig,
gräver jag
min egna grav. <3


Jag älskar dig
för den du är.

Du är sjukt
underbar&hur
snäll som helst!

Du är det finaste
mina ögon har sett!

Vi har hur roligt
som helst tsm.

Jag vill leva hela
mitt liv med dig!

Kevin, de är det som
snurrar i mitt huvud,
hela tiden!

Jag är sjukt glad
att det blev du&jag!

Du lyser upp min dag,
det är du som får mig
att gå upp på morgonen,
&ha ngt framför sig!

Underbart att vakna på
morgonen&
se dig vid min sida!

Jag älskar dig
Kevin Brodin! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0