ont som fan..

Y aa h ,

dagen då! :)

klockan ringde, snoozade (stavning..?)
gick upp efter typ 20 min..
en muskel i min nacke vah helt sträckt.. ;'o
hållde på att dö..
kunde inte röra mig ju..
vart så hela dan.. ;'o
gick t skolan iaf :)
syslöööjden fortsatte ja på en AAASSS big t-shirt som ja ba började lite smått på ett tag.. x)
den blir typ till knäna..? ;'o
typ som ett nattlinne? ;'o
NEJ, det vill ja ju inte ha.. får väl klippa av lite.. x)
den blir i massa olika färger, den kmr bli cp ful antagligen, elr jag får se hur jag vill ha det.. x)
vill kanske trycka ngt på den oxåå, funderar på att trycka en bild på mig&kevin! <3
på matten, gick vi bara igenom lite som man ska kunna, på NP.. -.-'
sen hade vi idrott, ja vah inte med pga min nacke, gick t kuratorn, snackade med henne i typ 50 min.. x)
sen lunch.. efter ja hade tagit mat.. upptäckte vi att de fanns stekt potatis oxåå, fan.. -.-'
på tyskan, hade vi muntligt läxförhör, ja sa typ ingenting..? ett ord kanske? x)
vi skulle beskriva typ berlin muren&sånt.. x)
skit.. x)
sen kollade vi på en sån film oxåå..

SSSEEEEEN SLUTADE VIII!!

vah hemma typ innan 2 :)
pluggade lite matte när ja kom hem, e liiiite efter mina planeringar.. x)
har fortf cp ont i nacken, har en värmekudde på nacken nu, men hjälper fan typ inte ju, nu e den typ kall igen.. -.-
hoppas att det har gått över tills imån iaf..


imån bliree typ filmkväll&mys&allt med BÄSTAVÄN! <3
det ska bli bäst, men nu orkar ja inte skriva mer, har ju skrivit mkt nu?! x)

PUSS,

LOVE.

// ERAN SUNE! <3



bjur på bilden.. OMG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0